mandag 23. mars 2009

Kort-O-mania #4

Mitt bidrag til Kort-o-mania #4.
Oppgaven var å lage et kort etter en skisse, i tillegg var det bare lov til å bruke grønt! Det syns kanskje?! :)
Jeg kom faktisk til finalen med dette kortet, det var veldig morro. Har aldri fått noe særlig med stemmer i noen konkurranser tidligere.
Takk til alle som stemte på meg :)

Materialliste/beskrivelse:
*Grønne mønsterark (ukjent)
*Den vanrette stripen bak stemplene er en stoffbit
*Loopy-brads med grønt, page pebble fra MM, litt grønt bånd og søm
*Stempler: "Teddy two" fra Sugar Nellie (Lola and Simon-serien), de to bamsene henger egentlig sammen, men jeg delte de opp for å få de til å passe til kortet. Blomstene, som kan skimtes over og under bamsene og er stemplet i grønt, er fra Rachelle Anne Miller (Stampavie) og heter Dream flowers. Ellers er det ett stempel til som jeg er usikker på hvor kommer fra.

5 kommentarer:

  1. Kjempelekkert grønt kort! Herlige grønntoner og nydelige stempler.

    SvarSlett
  2. tusen takk for koselig besøk i bloggen min.
    et flott kort du har lagd her.
    tøft at alt gikk i grønt.
    masse annet flott i bloggen din og.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentar i bloggen min. Det var et flott grønt kort, og masse anet fint i bloggen din.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort :) LIkte godt fargen!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.