lørdag 21. mars 2009

Messeshopping

I dag har jeg vært på Scraporama: stempel- og scrapbookmesse, og da ble det selvfølgelig med litt godsaker hjem :)
Scrapstore kjøpte jeg disse 15 mønsterarkene.

Scraphaugen ble det totalt 30 mønsterark.

Fra Unik hobby fikk jeg med meg en arkpakke fra K&Company, en pakke Thickers, noen QK dies og Tim Holtz idea-ology Hitch Fasteners.

Steffens ble det en akrylkloss og stempler, og hos Ett trykk/Norsk stempelblad kjøpte jeg to "gamle" utgaver av Ett trykk samt en pakke rubons.

Hos Papir i hjertet hadde jeg forhåndsbestilt noen ting + at det ble kjøpt litt på messen.
6x9 album og ekstra plastlommer, Bazzill edge, Prima blomster, 3 små bakgrunnsstempler, Archival ink sepia, kniver til skjærebrettet, MM journaling stempler, Thickers, clearstamps hjørner, noen mønsterark og litt Bazzill.

3 kommentarer:

  1. Mye fint du fikk kjøpt deg Snuppa! :o)

    SvarSlett
  2. Å så mye lekkert du har fått shoppa deg :)

    SvarSlett
  3. Der var det litt eg ikkje hadde sett. Det er vel no du må bevise at du ikkje er ein shopper men en scrapper :P hehe

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.