mandag 4. mai 2009

Et kort med en liten overraskelse

Lagde dette kortet som en liten bursdagshilsen til en venninne.
Et kort med litt ekstra innhold, lagd etter oppskrift i Ett trykk #4 2008.
Kortet kvalifiserer for å være med i utfordring #49 på A spoon full of sugar, hvor temaet er blått og grønt.




Materialliste:
*Kartong: DCWV
*Mønsterark: usikker på merke, har hatt de liggende i flere år
*Stempel: på forsiden: "You Go First" fra LeLo Design (trykk fått av Vectrarola, takk!), inni: "Henry celebrating mouse" fra Whiff of joy. Begge er malt med Distress ink som vanlig. Swirlstempel inni: "Dot flourishes" fra Inkadinkado
*Tekst: printet ut selv. Inne i kortet står det: Bursdager er til for å nytes. Kos deg!
*Blomster: de på forsiden tror jeg er fra Prima (fått i RAK fra Lula :) ), den inne i er fra en demontert kunstig Gerbera

6 kommentarer:

  1. Det der va skikkleig søtt. Stilig innside.

    SvarSlett
  2. hi,
    it´s a very pretty card

    hugs alexandra

    SvarSlett
  3. Hei. Takk for at du ville være med på Blog Candyen. Nydelig kort du har laget. Jeg har lagt deg til i lista vår.

    Jorunn

    SvarSlett
  4. Så superfint kortet ble!! :o)

    SvarSlett
  5. Praksis går bra ja. Masse nytt på en gang. Maase folk eg har hilst på så eg ikkje anar kva heiter ;) hehe. har begynt å skrive eit par sider på oppgåva, men kan ikkje sei at eg blir heilt klok på den. Skal begynne med skrankevakt opplæring i dag.

    SvarSlett
  6. Har skreve ein del på oppgåva, men er lagt i frå ferdig. Eg har lause intervju med folk og observasjon så eg føler at det ikkje blir så bra som det kunne ha blitt med for eksempel den oppgåva du har. Er på ein måte så utrulig enklare med det. For det er jo så klart kva ein skal gjere. Eg skal jobbe med oppgåva i morgon eg også, men eg jobbar på praksis plassen. Syns det er betre. Får ikkje gjort noko når eg er heime :P hehe

    Var det i Riga du var i fjor sumar? Eg har bestilt meg tur dit i dag. :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.